13 marca 2015

Zbieram G ;)

Hej wszystkim ;)
Postanowiłam jak już mówiłam w tamtym poście zbierać przez cały weekend G...
Mam już 40G, planuje zebrać aż do 200 :O
Wątpie żeby mi się udało no ale nie zaszkodzi próbować (:
Do tego mam zadanie, żeby 2 razy w 'loży vip' zregenerować energię. Niby to nie jest problem jak ma się vip, ale u mnie jednak jest gdyż, jak widać na screenie poniżej mam jej ponad 1000, a muszę mieć mniej niż 100 ;/
Jeśli chodzi o bloga, to mam trochę złe wieści, mianowicie w tym tygodniu będzie naprawdę bardzo mało postów itp, gdyż u mnie te 7 dni będzie strasznie męczące. W poniedziałek zostaję w szkolę na próbę do przedstawienia, we wtorek występuję na familzjadzie, potem w czwartek mam Kangurka (między narodowy konkurs matematyczny) do którego muszę się mega uczyć, oraz w czwartek sprawdzian z historii... Naprawdę nie wiem, jak się z tym wszystkim wyrobię, bo mam pełno nauki, a bloga piszę w wolnym czasie. Jeśli jednak nie będzie tych postów, przepraszam wszystkich :<

Jestem także bardzo zadowolona z liczby wyświetleń - dobijamy 200! ;D

Dobra, to tyle, wasza
Zvario ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz