11 marca 2015

Dzień Świętego Patryka!

Witam wszystkie skrzaty! ;)
Dzisiaj na awatarii gościmy Św. Patryka!
Jak co roku z tej okazji do sklepu dodano nowe ubrania, które są naprawdę ładne i całkiem tanie!
Koniczynka na głowę kosztuje 5 G, ale ponieważ ją kupiłam nie widać ceny.
Cały komplet kosztuje tylko 52 G (u mnie + za koniczynki), co jest w sumie całkiem małą sumą w porównaniu do innych kompletów. Oczywiście nie wolno także zapomnieć o misjach w ten magiczny dzień!
 
Jest przed tą misją którą widzicie jeszcze jedna, ale ja ją już wykonałam więc ;3
Szczerze mówiąc wątpię, żebym wykonała wszystkie misje, bo nie mam bladego pojęcia jak wykonać misję z skrzatem. Jak wiecie - piszcie komentarze! Pierwszy z dobrą odp. wygra prezent na awatarii ;) podajcie tylko swoje nazwy na nk lub awie :)
To tyle - podsumowując mi się całkiem ten 'konkurs' podoba, jeśli wam też to piszcie komentarze!
Do następnego postu! Zvario ;*

1 komentarz:

  1. Tą figurkę trzeba zrobić w warsztacie. I dopiero wtedy ustawić w domu i wykonać wyddarzenie ;))

    OdpowiedzUsuń