27 marca 2015

Po urodzinach? + Pewna idiotka :)

Witam! Przepraszam, że wczoraj nie napisałam postu, nie miałam czasu. Jak wiecie z licznika wczoraj miałam urodziny :)
Było naprawdę fajnie, cała klasa mnie zaskoczyła :D
Miałam zrobić imprezę urodzinową na awatarii - zmieniłam zdanie i jej jednak nie zrobiłam :(

A teraz chcę wam powiedzieć o pewnym blogu.
Jest to blog osoby, która miała pisać ze mną bloga :)
Za pewne niektórzy z was widzieli posty tego czegoś.
Autorka nie umie ich pisać :)
Oczywiście, musiała wywołać ze mną kłótnie na nk, niestety nie mam jej screena.
Zrecenzuję ten blog: JEST KOMPLETNIE IDIOTYCZNY :)
Jego adminka pisze posty na poziomie przedszkolaka, bez tytułu, bez opisu. Nie umie wykonywać zdjęć, wstawić żadnego dodatku na bloga :)
Proszę bardzo, o to screen z jej bloga. Jak widzicie adminka postanowiła "umieścić wywiad z śmiesznym dzieckiem", czyli niby kłótnię ze mną.
Powiem tyle - kotku, to nie ja jestem tutaj żałosna :)
Nie podaję linka do tego bloga, jeśli ktoś naprawdę chce to piszcie na priv na nk.
Nie pozdrawiam tej idiotki :)

PRZYPOMINAM O ZAPISACH NA ADMINA, ZGŁASZAJCIE SIĘ :))
Adm. Zvario ;*

1 komentarz:

  1. faktycznie. Jej blog jest gów***ny :))

    Twój blog jest Mega! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń