18 marca 2015

Błąd w awatarii... I nowe "coś"?

Hej! Więc w dzisiejszym poście chcę przedstawić wam pewien błąd, który pojawił się dzisiaj - mianowicie brak możliwości przebrania się. Gdy tylko wejdziemy w okienko "Przebierz się" wyskoczy nam to i nic więcej:
Oczywiście spam w grupie awataria musiał powstać.
W sklepie także nie ma ubrań. Jest dokładnie tak jak w garderobie.
Pojawiła się także jakieś "coś" w naszym paszporcie. Znajduje się obok komfortu, nie wiem co to dokładnie jest, ale wygląda to tak:
Jak się dowiem to wam powiem, podejrzewam że liczbę trofeów, ale nie wiem ;//
Jeśli chodzi o garderobę to nie jestem zadowolona, bo chciałam zrobić posta o ubraniach, które kupiłam gdy miałam VIP. Zrobię go potem, jak już szafa i sklep będą dostępne.
Jeszcze powiem o zmianie na blogu - Jak pewnie zauważyliście po prawej stronie pojawił się licznik.
Jest to licznik do moich urodzin, które są już 26 marca! Jestem strasznie podekscytowana, więc postanowiłam właśnie takie odliczanie wstawić na bloga.
Dzięki wszystkim za zobaczenie posta, mam nadzieję że był ok ;D
Zvario :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz