14 marca 2015

Śnieżna pantera! + SESJA ZDJĘCIOWA + ROBOT + KLUB

Witajcie! Jak pisałam, zbieram G. Uzbierałam jakieś 90G, i nie mogąc się powstrzymać kupiłam kostium pantery! Był dla vip, więc pomyślałam że to jedyna taka okazja xD
Robiąc zdjęcia, spotkałam dziwną osobę... Chociaż, trudno nazwać "TO" osobą:


Nie mogę nadal pojąć skąd ten nasz Grzegorz wziął ten kostium, i jakim cudem w nim ma tylko 326 image... Macie jeszcze fotkę z mojego pobytu w klubie:
Taa xD
No i w końcu moja sesja zdjęciowa w stroju pantery! :D
Śliczne bałwanki ;33
Wykwintnie :D
W klubie? XD
Surfing!
Porażka boli D:
I najlepsze - koci drapak xDD

Jak chcecie więcej postów z sesjami zdjęciowymi piszcie w komentarzach! Piszcie też które zdjęcie jest najlepsze - według mnie ostatnie nie ma sobie równych :D
To tyle
Wasza Zvario ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz