18 czerwca 2015

Wyprzedaże! Urodziny awatarii! Zmiany bloga!

Cześć wszystkim!

Miałam sporą przerwę od pisania postów. Powodem tego był przede wszystkim brak pomysłów, kreatywności, oraz... nie ważne, nie będę się nad sobą użalać.
Ważne jest to że wracam do was z nowymi pomysłami na posty, a także nie tylko!
Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga oraz jego szablon. Z tła oraz pomysłu na wygląd skorzystałam z mojego innego bloga o innej grze.
Myślę że teraz jest o wiele lepiej, jest weselej a przede wszystkim ŁADNIEJ.
Nauczyłam się także robić przezroczyste nagłówki ;P
Znowu się rozpisuje na inny temat... No dobrze, przejdźmy więc do posta!

W tym tygodniu w awatarii pojawiło się mnóstwo wyprzedaży. Niestety, wyprzedaże te znikają po kilku/nastu godzinach, i są kolejne. Dużej ilości awatarów nie spodobało się to, mi także.
Wyprzedaże są okej, jest tanio ale za szybko znikają, i w tym zamieszaniu nic się nie da kupić.
Była niedawno wyprzedaż na komplety ubrań. Pomyślałam "Ale tanio! Na pewno coś kupię!".
Niestety - miałam ograniczony dostęp do internetu, więc nie mogłam wejść i coś kupić.
Weszłam więc w czwartek, z myślą że w końcu kupię sobie jakiś komplet. Oczywiście przez jeden dzień mojej nieobecności zdążyły się pojawić dwie nowe wyprzedaże, tym razem na sprzęt i samochody. Byłam bardzo zawiedziona wiadomością, że przegapiłam wyprzedaż ze sprzętem, bo okazało się że było naprawdę tanio, oraz że skończyła się wyprzedaż na komplety ubrań.
No nic, najwidoczniej mam pecha...
Teraz pewnie niektórych męczy pytanie "Ale dlaczego dodają tyle tych wyprzedaży, skoro dziś nie środa?". Odpowiedź jest bardzo prosta ;)
Jutro (19.06.2015) odbywa się awataryjne święto. "Starsi" gracze pewnie wiedzą o co chodzi, ale ci krócej grający mogą się zastanawiać... Więc jakie to święto?
Otóż jutro Awataria obchodzi swoje 4 urodziny!
Jest to dość nietypowe, ponieważ chociaż że to awataria obchodzi urodziny, to my dostajemy prezenty!
Z tego co wiem w tamtym roku gracze dostawali co godzinę prezenty, niestety nie uczestniczyłam w tej uroczystości (miałam prawie roczną przerwę od Awatarii). Co dostaniemy zatem w tym roku? Trzeba się tylko zastanawiać ;P
No więc sto lat Awatario!
Troszkę się rozpisałam xD
Ale co tam ;D
Jeszcze jedno; Od teraz na koniec posta zamiast podpisu będę wstawiała profilówkę :d
Myślę że będzie lepiej ;]

PS. Właśnie weszłam na awatarię a tu kolejna wyprzedaż xD


Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Mozesz zrobic poradnik jak zrobic przezroczystą profilówkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłabym coś takiego zrobić... Na 7000 wyświetleń zrobię taki poradnik ^^

      Usuń