19 czerwca 2015

Prezent na dobranoc! :) | URODZINY AWATARII

Cześć kochani!

Około 15 w końcu udało mi się wejść na awatarię...
Jak pewnie wiecie, z okazji urodzin awatarii administratorzy rozdawali nam prezenty co godzinę!
Raz były to prezenty warsztatowe, a raz - G oraz S! Nagrody G pojawiały się raz na 4 godziny.
Na początku było to 10 G, potem 20, 30... Aż w końcu o 22 pojawiła się ostatni prezent pieniężny - 40G!
 Jestem mile zaskoczona, bo farciarze którzy byli cały czas na grze, nie mieli problemu z wejściem i nie ominęły ich prezenty z G dostali w sumie od Awatarii 100G!
Ja zdobyłam tylko 70 :D

Podsumowanie dzisiejszego dnia: Moim zdaniem administratorzy naprawdę chcieli umilić nam dzień, i najwidoczniej za bardzo się z tym śpieszyli. Tego dnia błędów było naprawdę sporo - niektórzy mieli problem z wejściem, a jeszcze inni nie dostali kilku prezentów. Ja osobiście nie dostałam o godzinie 17 i 21. No ale cóż, pech.
A czy wy dostaliście wszystkie prezenty w godzinach, w których byliście dostępni, czy was także ominięto?

2 komentarze:

  1. 19.06.2016r. Urodziny Awki i nie ma przezentow czemu?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie dostalam a bylam wczoraj caly dzien

    OdpowiedzUsuń