22 kwietnia 2015

Nowość w awatarii! Balony!

Cześć ludzie! Wiem, dawno nie było postów! Jednak przychodzę do was z super nowością.
Wchodzę sobie w miejsca, patrze... A tam pojawia się coś zupełnie innego!
Jest to dość nietypowe. Naprawdę się zdziwiłam, z jakiej to okazji itp... Żeby pójść do tego miejsca, niestety potrzebny jest samochód. Więc, gdy pojechałam tam, sporo osób trzymało w rękach balony.
"Wow, można mieć balona?!" - myślałam. Szukałam w sklepie - nic.
Jednak, ktoś mi podpowiedział, że balony można zdobyć w BUDCE!
Tak, to właśnie w budce możemy dostać balona!
Gdy klikniemy na budkę, pojawi nam się coś takiego:
Normalnie zarąbista gra! Możemy wygrać lizaka, balona, misia...
Jednak, aby coś wygrać, trzeba trafić w jak najwięcej pyszczków surykatek. Niestety, aby zagrać w tą grę, musimy mieć nową dodaną rzecz, która znajduje się w warsztacie, mianowicie chrząszcze.

Zrobienie ich jest dość proste.
Gdy zdobędziemy już chrząszcze, możemy spokojnie zagrać w grę.
Wygląda to w ten sposób;
Do wykorzystania na początku mamy 30 chrząszczy.
Niestety - gdy wygramy możemy tylko komuś przekazać nagrodę.
Sobie jej nie możemy wziąć - to jest minus tego dodatku.
A jak wy oceniacie tą nowość? Mi się bardzo podoba, można się z przyjaciółmi wymienić rzeczami itp :D

8 komentarzy:

  1. jak się zdejmuje balona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go usunąć, gdy klikniesz na siebie to pokazuje ci się opcja "Usuń prezent" czy jakoś tak ;)

      Usuń
    2. Pozytywna .. podasz mi sw e-mail.com

      Usuń
    3. Znajdziesz go w zakładce "KOntakt" -> http://cudowna-awataria.blogspot.com/p/kontakt-e-mail-sikora.html

      Usuń
  2. dzięki pomogło mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z powrotem dodać balona?

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba od nowa go dostać

    OdpowiedzUsuń
  5. można mieć dla siebie, gdzy w kanionie nikogo nie ma

    OdpowiedzUsuń