10 marca 2015

Stylizacja twarzy |1

Hej, czołem i siemka!
To już drugi post dzisiaj! WOW!
No dobra, więc dzisiaj postanowiłam (jak zapowiadałam) zrobić stylizację twarzy (dla dziewczyny).
Zrobię niedługo, w miarę możliwości dla chłopaka (spokojnie xd).
Więc Stylizacja i jej koszt jest przedstawiony poniżej:
Jest ona dość droga, jak widzimy aż za 34 G. U mnie wyszło mniej, gdyż mam większość z tych rzeczy. Kolory są pod obrazkami ;)
Najwięcej trzeba poświęcić na włosy. Szczerze mówiąc nie podobają mi się one za bardzo, ale do tych wszystkich elementów pasują najlepiej. Kolor włosków dobrałam do swojego stroju. Nie ma to znaczenia, jednakowoż moim zdaniem barwa ta pasuję najlepiej.
Dodatkowo dobrałam strasy. Przepraszam, że w ubiorze nie mam tych samych, co wyżej, ale zamknęła mi się awataria i po prostu zapomniałam o nich :(

PODSUMOWANIE: Stylizacja piękna, jednak bardzo droga. Stać na nią raczej levele większe, bardziej doświadczone osoby. Polecam naprawdę, myślę że się spodoba nie jednemu ;)

Dzięki za przeczytanie do końca, do zobaczenia w następnym poście!

Zvario ;*

3 komentarze:

  1. hej szukasz może adminke na bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, może by mi się przydała pomoc ;)
      Jeśli jesteś chętna zapraszam do znajomych na nk (podam nazwę potem) :))

      Usuń