29 czerwca 2015

Troszkę zmieniony wygląd + info o wyjeździe.

Heej!
Tak, wiem. Nie pisałam. Długooo... Bla, bla, nie będę się na ten temat rozpisywać, to nie jest temat dzisiejszego posta ;p

No więc dziś na awie zmieniłam fryzurę :P Ostatnio mi się spodobała, no więc ją kupiłam. Nie wiem czemu, ale ostatnio ten kucyk jest mega modny i prawie każdy awatar go nosi :D
No więc mój paszport wygląda teraz tak:
No a teraz informacja dla czytelników (i nie tylko).
Zaczęły się wakacje. Jak pewnie spora ilość osób, nie zostaję na te 2 miesiące w domu. Wyjeżdżam na obóz, na 3 tygodnie. Wyjeżdżam 5 lipca, wracam 30. Więc nie liczcie na to, że będą w tym czacie pojawiać się posty, bo obóz jak pewnie wiecie, odbywa się w lesie, gdzie internetu nie ma.
Tydzień po moim przyjeździe, wyjeżdżam z rodzicami zagranicę, do Turcji. Owszem, będę miała tam internet - ale jadę przecież wypocząć, a nie siedzieć przed komputerem. Z Turcji wracam dopiero 30 sierpnia, czyli tuż przed 1 dniem szkoły.
Z tym wiąże się opcja, że postów na blogu może nie być do końca wakacji... Niestety.
Mam nadzieję że dobrze wypoczniecie w wakacje...
Pa pa, udanych wakacji! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz