19 czerwca 2015

Zepsuta awataria?!

Cześć kochani!

Dzisiaj jak wiecie jest wyjątkowy dzień, mianowicie Awataria obchodzi swoje urodziny!
Moderatorzy z tej okazji podobno dali nam na start super prezent - 10G.
Niestety, jak zwykle przy aktualizacji musi być jakiś błąd.
Co to jest tym razem? Mianowicie nie da się w żaden sposób wejść w awatarie!
Przy włączaniu gry, awa ładuje się do ok. 90%, a dalej ani drgnie.
Na dole ekranu pojawia się dziwny napis po rosyjsku.
Osobiście nie wiem, co on oznacza. Gdy się dowiem, uzupełnie posta.

Trochę się zmartwiłam, gdy zobaczyłam że awa mi nie działa, bo szczerze mówiąc byłam naprawdę ciekawa co dodali na urodziny! Szkoda że na razie się nie dowiem ;/
Mam nadzieję że szybko przywrócą dostęp do gry!

To na tyle z mojej strony ;P
Trzymajcie się!

1 komentarz:

  1. mi na fb (to to samo) dali 20 chrząszczy i co godzine coś dają 1000 S lub 10 G :)

    OdpowiedzUsuń