3 lipca 2015

Nowy wygląd bloga :D + SONDA!

Witam wszystkich :*
Jak widzicie pojawił się nowy wygląd bloga. Robiłam go tak na lato :')
Pomyślałam sobie, że nowy wygląd bloga będzie się pojawiał co miesiąc. Ten, który jest aktualnie, będzie widniał na blogu prawdopodobnie do końca wakacji :D
Sporo pracy w niego włożyłam... I jestem ciekawa - podoba się wam?
Żeby to sprawdzić postanowiłam, że wraz z wyglądem bloga będzie się pojawiał taki oto post
z sondą, czy wam się podoba czy nie :P
Mam nadzieję że wam się to spodoba :))
Sonda jest na dole posta! ^^

No cóż, jak wiecie wyjeżdżam za 2 dni na obóz... Bardzo się cieszę z tego powodu c: Mam nadzieję że przez tą przerwę nie zmniejszy się tu liczba czytelników...
A co do czytelników, to miła niespodzianka mnie spotkała, gdy weszłam na bloga :D
Naprawdę, jesteście wielcy!
Na 7000 wyświetleń w jednym z postów zapowiadałam, że zrobię poradnik, jak zrobić przeźroczysty nagłówek na bloga... Niestety, ze względu wyjazdu, poradnik napiszę dla was po moim powrocie. Wymaga to czasu, a ja jak zawsze przed wyjazdem gdziekolwiek jestem w trakcie pakowania.

Zapomniałam także wspomnieć że zmieniłam włosy i trochę wygląd :p Mój aktualny widnieje na nagłówku bloga, więc paszportu wstawiać nie będę ^^

Także pozdrawiam wszystkich, i życzę wam udanych wakacji! ^^
Do zobaczenia! :)
Ps. Jeszcze stare zdjęcie, ale co tam! ^^


3 komentarze:

  1. Cześć z tej strony Marek chciałem się zapytać na jakiej stronie robisz te super sondy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do strony jest tutaj: http://www.deszczowce.pl/scripts/sonda?gclid=CK7ClKO7wcYCFcn0cgodWc8B3Q , ogólnie znalazłam ją przez wpisanie "sonda na bloga". Mam nadzieję że pomogłam :)) /Forever

      Usuń
  2. Cześć, bardzo lubię tego bloga ale mam pytanie nie szukasz Adminek? Bo trochę tu pusto :( A szkoda bo ten blog jest naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń