20 czerwca 2015

Nowy nick! + 6000!

Witajcie kochani!

Po wczorajszym świętowaniu do dyspozycji miałam 70G otrzymane od administracji.
Niektórzy mieli więcej, inni mniej, i każdy wydał/wydaje/będzie wydawał je na swój sposób.
Ja przeznaczyłam 3/4 tego co dostałam na nowy nick.
Już dawno myślałam nad zmianą, ponieważ, nie oszukujmy się - "pozytywna" mi się po prostu znudził, i chciałam czegoś nowego.
Od teraz mój nick to Forever, oczywiście inna czcionka ;3
Mateusz na razie nie myśli nad zmianą nicku, ale już niedługo, może to się zmieni.
Tutaj mój paszport:

A teraz inna sprawa.
Wchodząc na bloga nie spodziewałam się takiego widoku...
Jakiego? Mianowicie w statystyce odwiedzin wybiła liczba 6000!
Jest mi bardzo miło, że tak chętnie czytacie bloga, nawet po sporych przerwach między postami :)
Dziękuję każdemu, kto wchodzi na bloga, bo to +1 wyświetlenie, a naprawdę uszczęśliwia :')
Mam nadzieję, że dalej będziecie tak licznie tutaj wchodzić ;P

Ps. Prawdopodobnie założę swój kanał na YT c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz