4 lipca 2015

Tanio, ale ładnie! - porady modowe za S

Witajcie ;*
To mój ostatni post przed wyjazdem - jest nim taka "porada modowa". Wiele graczy, którzy nie mają 'funduszy' na fajne ciuchy, zastanawia się, jak wyglądać ładnie. Ten post jest właśnie dla nich przeznaczony - przedstawię tu mianowicie strój (dla dziewczyny) za S oraz stylizację twarzy, także za S.
Strój dla dziewczyny.
Cennik: ?
Cena: ? S

Przepraszam że nie ma cennika, ale kompletnie nie pamiętam jaka jest cena poszczególnych elementów ubioru. Wiem jedynie, że wszystko jest za S i niewielką ilość G.
Mi się szczerze mówiąc bardzo podoba ten strój. Kolorystycznie jest świetnie, i dotego połączenie tego wszystkiego tworzy śliczny damski komplecik, który jest idealny na każdy wieczór czy poranek!

Stylizacja twarzy dla dziewczyny.
Cennik:
Oczy - 820S
Brwi - 410S
Usta - 680S
Fryzura - 760S
Cienie - 2 G
Cena: 2 670S i 2G

Noo... Tutaj niestety cała stylizacja nie jest w pełni za S, ale myślę że 2 G to wcale nie jest dużo. Cienie dodałam, aby podkreśliły w jakiś sposób oczy... i to zrobiły. Bez nich moim zdaniem oczy wyglądały by przeciętnie, brzydko. Bardzo podoba mi się cała twarz, i zachęcam początkujących do wykorzystania jej :))

To by było na tyle w tym poście, mam nadzieję że wam pomogłam :D
Pa! Do zobaczenia za 3 tygodnie!
PS. Nie dodaję obrazka, bo nie mam gotowego z nowymi włosami ;p
/Forever

6 komentarzy:

  1. Spódnica jest za 6 g -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Przepraszam, nie wiedziałam :) Kupywałam ją dawno, więc cen jak już pisałam nie pamiętam, ale dobrze że zwróciłaś na to uwagę :) Już poprawiam, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Szukacie może adminów na stronę? Bardzo lubię tego bloga i moim marzeniem jest bycie Adminką a może będzie jakiś konkurs? Sorry że jako Anonim ale nie mam konta na google. Wiele osób chciało by tu adminować nie tylko ja pewnie było by dóżo kandydatek. Było by milej czytać zamiast 11-25 postów na miesiąc było by 30 poza tym łatwiej było by prowadzić Ci bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój blog ''Awataria moim uzależnieniem'' dopiero co zaczęłam i liczę na uwagi i porady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A te włosy z 1 obrazka po ile?

    OdpowiedzUsuń
  5. i gdzie je kupić?!

    OdpowiedzUsuń