8 maja 2015

Zmiana nicku + kolejny nowy wygląd...

Cześć! Razem z Mateuszem (moim mężem <3) zdecydowałam się na zmianę nicku.
Doładował G, i razem zmieniliśmy nicki na •ρσʑɣƚɣωɳα™•
Nie korzystałam z waszych komentarzy pod wpisem "Nowy nick?!" gdyż prawie wszyscy napisali nick ten, co miałam w statusie na nk. Tylko jedna osoba napisała inny login, ale nie spodobał mi się.
Uznałam także razem z mężem, że najodpowiedniejszy będzie właśnie ten, podany wyżej.
Jestem szczęśliwa z tego powodu :)
Oczywiście, Mateuszowi nie jestem w stanie dogodzić... Nie spodobał mu się mój wygląd, więc dał mi G i kazał natychmiast zmienić xD
No, więc w sumie zmienił się cały mój paszport. Teraz wygląda to tak:
PLUS - nie, nie zmieniam wyglądu bloga, ze względu na zmianę włosów. Nie chce mi się za każdym razem tego robić xD
No ok, to na tyle.
Prócz tego, zmieniam oczywiście swój podpis na /pozytywna.
Czasem jednak, będę podpisywać się /pozytywka xD
Więc, cześć i do następnego posta (przypominam o moim wyjeździe)!
/pozytywna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz