15 maja 2015

Stań się projektantem w Awatarii! + WOW!

Cześć! Dziś o 18.00 wróciłam z Zielonej Szkoły. Było zarąbiście, dużo atrakcji no i frajda z moją klasą :D Ale o tym w innym poście.
Przechodząc do posta, jak wiecie na grupie Awatarii jeszcze kilka tygodni temu był konkurs z okazji Dnia Tańca. Nie będę tłumaczyć na czym polegał, chyba wszyscy wiedzą ;)
Więc, gdy tylko przyjechałam, chciałam sprawdzić wyniki konkursu. Nie spodziewałam się za wiele, zdawałam sobie sprawę, że było naprawdę dużo prac wartych podziwu, dlatego mam marne szanse.
Jednak zajrzałam i... oczom uwierzyć nie mogłam.
Nadal myślę, że to sen - jednak większość mówi że nie.
Na grupie Awatarii pojawił się wpis z takim o to werdyktem:
Oczy mi wyszły na wierzch, o mało co nie spadłam z krzesła!
Zajęłam prawdopodobnie 2 miejsce w konkursie, czyli wygrałam 150G!!
Jeszcze nagrody nie dostałam. Cały czas mam przeczucie, że to ktoś inny...
Że jednak jest to ktoś o takim samym nicku jak ja. Szukałam w wyszukiwarce znajomych osoby o takim nicku, jednak nic nie znalazłam...
Nick się zgadzał, i niby brałam udział. Może jednak to nie ja? Każdy jednak twierdził, że jest na odwrót. Pierwszy raz stanęłam na podium w jakimś konkursie! WOW WOW WOW!
Pewnie większość z was uzna, że się chwalę... Ale nie. Nie chwalę się, po prostu strasznie się cieszę,
To było coś wspaniałego, gdy zobaczyłam taki wpis.
Jeśli jednak jestem tą osobą, która zajęła 2 miejsce w konkursie, to nagrodę powinnam chyba dostać jeszcze w ten weekend. W sumie, nie wiem jak to będzie wyglądać z tą nagrodą, bo jeszcze nigdy (oprócz teraz) w konkursie nie wygrałam, nie stanęłam na podium.
Wszystko okaże się jutro.
-----
Druga rzecz: Jak pewnie zauważyliście wcześniej, w awatarii zostało dodane nowe miejsce o nazwie "Projektant".
Ja zauważyłam je dzisiaj, gdyż dopiero co przyjechałam xD
Ale wracając do tematu.
W "tym pokoju" wygląda tak:
W naszym studiu projektanckim pracują dwaj sympatyczni projektanci: Pierre oraz Żanna.
Teraz zostaje pytanie: co można robić u projektanta?
Gdy klikniemy na Żanne lub Pierre pojawi się taki znaczek:
Trzeba na niego kliknąć. Możemy także kliknąć na maszynę do szycia w dole ekranu.
Po kliknięciu pojawi nam się okienko z ubraniami.
Cały czas pojawiają się nowe ubrania:) Niestety - tylko jedna para z tych ubrań jest za S, bardzo droga i jeszcze VIP :/
Ubraniom można zmieniać kolor i poczuć się jak prawdziwy projektant!
Fajna sprawa, naprawdę.
No, to tyle w tym poście, i tak jest dłuższy niż zwykle xd
/pozytywna

1 komentarz: