23 maja 2015

Spotkane na ulicy #1

Cześć! Postanowiłam stworzyć nową serię "Spotkane na ulicy". Będzie to taka kontynuacja serii "Stylówka Dnia" tyle że inna nazwa xd
Więc, w serii będę pokazywać wam 2 osoby, które spotkałam na ulicy. Jedna będzie "HOT" druga "NOT".
Dzisiejszą HOT osóbką jest Sad.
Dobór ubrań jest zaskakujący. Tyle kompletów, między innymi "Lilia Wodna", "Biała Pantera", "Gwiazda Rocka". Ubrania są śliczne. Przeważa tutaj głównie "Lilia Wodna", ale akcesoria, są tak dobrze dobrane, że wygląda ta stylizacja jak jeden komplet.
Spodobało mi się też to, że kolory są wymieszane, a stylizacja jest twórcza.
Ocena: 10/10

NOT
To jest okropne.
Tak jak w poprzedniej stylizacji, tutaj są te "wymieszane kolory", ale już trochę inaczej...
Pasują do siebie tylko buty i bransoletka. Kolczyki są masakryczne przy tym stroju. Taka spódnica do białej bluzki i czarnych getrów? Nie sądze, czy jest to odpowiednie.
Ocena: 2/10
A jak wy oceniacie te stroje? Czy jest coś, co powinno tu zostać dodane, a może wręcz na odwrót?
--
A teraz coś, co mnie rozwaliło.
Pewna osoba, napisała coś takiego do mnie na priv:
Emm, czy ja czegoś nie wiem? XDD
/pozytywna

1 komentarz: