10 kwietnia 2015

Zmiany w blogu!

Cześć! Jak widzicie, mamy nowy wygląd bloga. Ja go zaprojektowałam, i jestem dumna bo pięknie to wszystko w połączeniu wyszło :)
A wam się podoba?
Jest także nowy nagłówek który też robiłam sama. Stwierdziłam, że doszedł nowy admin, każdy zmienił wygląd więc pora na coś innego :)
Pewnie większość z was wie, że ja także go zmieniłam...
Wiem, zapomniałam napisać na blogu, za co bardzo przepraszam! Dla zaciekawionych, tak teraz wyglądam:
Zmieniłam właściwie wszystko.
Na blogu jak możecie zauważyć pojawiło się menu rozwijane, w którym są nieznane karty typu jakaś Gazetka. Obczajcie sobie poszczególne karty, na razie prawie nic w nich nie ma.
Ale będą fajne rzeczy, zobaczycie :)
Mam nadzieję że moja praca wam się podoba, dużo jej w to wszystko włożyłam.
To tyle! /Wł. Zvario ;*

1 komentarz:

  1. Hey sorka ale powiem troche mi sie nie podoba zróbcie cos wiosennego bo tak to troche nie fajnie a tapete wescie jakos galaxy

    OdpowiedzUsuń