13 kwietnia 2015

Playlista na bloga i rosyjska awataria!

Cześć ludzie! Pewnie znudziły wam się trzy piosenki, które ciągle lecą na blogu...
Bardzo was za to przepraszam. Jednak jako wynagrodzenie postanowiłam zrobić zapisy na Playliste.
Chodzi o to, że w komentarzach piszecie wykonawcę i tytuł piosenki (może być ich dużo), a ja wpisuję to do naszego notesu. Za tydzień z wszystkich piosenek skomponuję playliste, i ukaże się ona na blogu.
Nasz notes:

Jak widzicie zapisałam swoje pierwsze 3 piosenki które kocham:)
---------------------------------------------------------------------------
Hmm, myśleliście że to koniec posta? A gdzież!
Mam dla was coś ciekawego z awatarii... Ale czy "zwykłej" awatarii?
Nie! Z ROSYJSKIEJ!
Tak. Zdobyłam link do rosyjskiej awatarii. Weszłam po raz pierwszy - no niby taka normalna gra.
Zdziwiły mnie jednak początkowe ubrania przy tworzeniu postaci.

Po stworzeniu - KOMPLETNIE INNY ŚWIAT.
Poważnie! Trzeba po prostu rozłupywać jakieś kamienie...
Normalnie jakby inna gra!
 W ten sposób wygląda okienko z zadaniami...
 A tak się buduje. Muszę przyznać, że bardzo fajna animacja ^^ xD
Śliczne domy ;)
 A w ten sposób wygląda warsztat na tropicanie. Fajne rzeczy do zrobienia, wystarczy się rozkręcić.
 Sklep, w którym można kupić domy, jakieś inne rzeczy itp. Wszystkiego nie widziałam bo dopiero zaczęłam grać.
Jednak to, co najbardziej mnie zadziwiło... Jest to to, że w Tropicanie kupić swojego zwierzaka!
 Ja wybrałam sobie ślicznego kotka ^^
Nazwałam go Kashi ;**
Podsumowując: Tropicana jest o wiele lepsza od naszej awatarii. Jak się rozkręcę, dodam jeszcze parę zdjęć itp :D
PAMIĘTAJCIE O NOTESIE, O KTÓRYM MÓWIŁAM NA POCZĄTKU POSTA!
Piszcie komentarze z muzyką ;)
/Wł. Zvario ;*

3 komentarze:

  1. to jest tropikana a nie awataria a do notesu dopisz september-party in my head

    OdpowiedzUsuń
  2. (znam datę) Możn linka do tej gry? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie Awataria tylko Tropicania -,- Nawet się nie znasz

    OdpowiedzUsuń