9 kwietnia 2015

Wyniki konkursu "Wiosenne porządki"

Cześć! Pewnie zastanawia was, czemu ten post ukazał się tak wcześnie...
Mianowicie stwierdziłam, że termin i tak kończy się jutro, a wy już nie wysyłaliście prac.
Niestety, dostałam tylko 4 pokoje. Przez to, że było tak mało zgłoszeń zmieniłam pulę nagród.
Teraz to wygląda tak:
1 miejsce - Fontanna + 200 eny + lilie + dyplom + prof
2 miejsce - Róże + 100 eny + wazon + dyplom
3 miejsce - Statek + 50 eny + 2 ramki + dyplom
WYRÓŻNIENIE - 50 eny + dyplom + czekoladka + bukiet ślubny
Niestety, jak widzicie zmieniły się te nagrody na waszą niekorzyść. Jednak, mówiłam - jeśli nie będzie więcej niż 6 zgłoszeń nie będzie do wygrania VIP. Tak to by było za łatwo. Przykro mi, że tak mało dostałam prac. Jednak wyłoniłam 3 pierwsze miejsca i wyróżnienie :)
CO DO DYPLOMÓW - będą one może jutro. Jak wiecie, dzisiaj awa nie działa...
Wielu straciło konta, ja także się boję, że straciłam :(
Miejmy nadzieję że to naprawią! Zobaczymy jak będzie.
Teraz przejdźmy do wyników!

1 miejsce otrzymuje Fanaberia!
Gratulację :)
2 miejsce otrzymuje ^Paullo^
Gratulacje!
 3 miejsce zajmuje Klaudia!
Bardzo ładny dom :)
 I wyróznienie dostaje Kinga!

Dziękuję każdemu za udział! Bardzo ładne prace naprawdę :) Po odbiór proszę zgłosić się do mnie.
/Adm. Zvario!

1 komentarz:

  1. Witam *-* meeega sie ciesze z 1 miejsca dziekujee ;*
    Moglabys mnie zaprosci do znaj na nk wyslalam moj link to sie dogadamy co do nagrodu
    /fanaberia

    OdpowiedzUsuń