3 grudnia 2015

Wyprzedaż na ubrania! ♥ + infoo

Hej!
Chciałabym was przeprosić z brakiem postów przez te kilka dni, ale mój komputer aktualnie nie działa, i jestem zmuszona używać starego komputera mojej mamy którym jest Windows xp, który ma już 13 lat XD
Niestety, na tym komputerze nie mogę zapisywać żadnych obrazków itd... brak pamięci ;c
Także nie spodziewajcie się ode mnie jakiś super postów przez najbliższy czas :/
Mam nadzieję że nowa autorka da radę pisać posty codziennie, żebyście mieli co czytać :)

A teraz wyprzedaż - jak wiecie od niedawna administratorzy jako aktualizację dali nam wyprzedaż - tym razem na stroje!
(ss nie dam bo nie mg zapisywać zdj)
Wiem że troszkę późno o tym notkę robię xd
Moim zdaniem wyprzedaż jest naprawdę korzystna, więc z niej skorzystałam i kupiłam strój 'Butterfly' za 99G (pewnie kosztowal wiecej ale ja mialam juz bluzke zakupiona)
B. się cieszę, bo ten strój bardzo mi się ogólnie podobał, i na reszcie mogłam go kupić w miare normalnej cenie ;p
A wy skorzystaliście już z przeceny? Czy może dopiero skorzystacie? Czy raczej nie?
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz