10 grudnia 2015

Rosyjskie Nowości! #1

Hej!
Na wstępie chciałabym poinformować, że mój komputer został już naprawiony, także teraz będą posty! :D
Dziś przygotowałam dla was nową serię na blogu, którą nazwałam "Rosyjskie Nowości!".
Pewnie po tytule wywnioskowaliście, że chodzi o Rosyjską Awatarię.
Otóż mniej więcej co tydzień lub wcześniej będzie pojawiać się na blogu właśnie taki post dotyczący tego, co wprowadzili ostatnio w rosyjskiej Awatarii - a czego u nas jeszcze nie ma :D
Dzisiaj nie będzie to jakaś wielka rzecz, ponieważ przedstawię wam taki 'spoiler' wystroju miejsc w Awatarii na święta, którego u nas jeszcze nie zastaliśmy, chociaż uważam, że jest na to najwyższa pora... W każdym bądź razie, żeby nie zdradzać całej niespodzianki, przedstawię wam tylko 3 miejsca - park, ulicę oraz bar.

WYGLĄD BARU:

WYGLĄD PARKU:

WYGLĄD ULICY:

Powiem wam, że wygląd baru jest całkiem ok, fajny wystrój zrobili, i czuć taką atmosfere *-*
Natomiast wygląd parku... hmm...
No co by tu powiedzieć... Coś tam jest, ale tak troche biednie to wygląda XD
Niestety nie dodali śniegu, niby są te choineczki po kątach rozstawione, no ale nie można o tym powiedzieć WOW...
Ale za to ulica - jest świetna! Mi osobiście bardzo się podoba, i z tych 3 miejsc ulica powaliła wszystkie. Standardowo choinka na środku, a dookoła sporo śniegu.
Naprawdę uważam, że fajnie to wykonali :D

A waszym zdaniem które z tych miejsc jest najlepsze pod względem wyglądu świątecznego? Może macie inne zdanie niż moje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz