22 listopada 2015

Powrót na bloga?

Cześć!
Witam was po długiej przerwie. Naprawdę długiej.
Co się ze mną działo przez okres tych 3 miesięcy, kiedy nie dawałam znaku życia?
Szkoła. Po wakacjach, gdy wróciłam do szkoły, miałam naprawdę mało czasu wolnego, teraz także. Cały czas muszę się uczyć, ponieważ ten rok jest dla mnie naprawdę ważny...
W okresie między sierpniem a wrześniem kompletnie miałam dosyć tej gry. Krótko mówiąc, znudziła mi się.
Potem w listopadzie, gdy miałam wielką ochotę zagrać w Awatarie, moje plany pokrzyżowała kara na miesiąc (nie wnikajmy za co).
Teraz, gdy skończyła mi się ta kara, postanowiłam że wrócę na bloga. Postaram się pisać te posty itd. chociaż raz na 2-3 dni.
W tym czasie, kiedy nic nie pisałam, wiele się także u mnie na Awatarii zmieniło.
Pierwszą rzeczą jest nowy nick.
Teraz jestem Break Free.
Ten nick wiele dla mnie znaczy, mam nadzieję że zostanę z nim na dłużej.
Mam nadzieję... Dlaczego?
Ponieważ znalazła się oczywiście bardzo inteligentna osoba (sarkazm) która wpadła na genialny pomysł, aby zmienić nick na taki jak mój :')
Na razie tego nie zrobiła.
I teraz zwracam się do tej osoby; Czy nie lepiej stworzyć coś innego? Stworzyłam nick, który dla mnie coś znaczy, i nagle przychodzi sobie osoba, która nawet nie wie co on znaczy, ale "ponieważ ładnie wygląda to ja też taki będę mieć". To jest troche żałosne :) A mi jest naprawdę przykro, że niektóre osoby nie potrafią być kreatywne. Najlepiej zrobić 'kopiuj, wklej' prawda? :')
Miałam kilkanaście nicków. Każdy ktoś skopiował. Każdy.
Rozmawiając z koleżanką tej osoby, doszłam do wniosku że jej IQ jest na poziomie zerowym, naprawdę. Na razie nie będę podawała linku do profilu tej dziewczyny. To ostrzeżenie.
Mam nadzieję że coś do ciebie dotarło po przeczytaniu tego :')
~~~~~~~~~~~
Jak pewnie wiecie mam też kanał na YT z gry transformice. Stwierdziłam, że na tym kanale będę kręciła teledyski także z Awatarii.
Ogólnie wczoraj nakręciłam nowy teledysk do piosenki Shut Up And Dance ;")
Także zapraszam do obejrzenia (;
LINK DO TELEDYSKU

I ogólnie fajnie by było gdybyście zostawili łapkę w górę i suba :)
Dziś postaram się nagrać teledysk z awatarii ;d
To w sumie tyle w tej notce :)
Do zobaczenia w następnej :)
~Break Free

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz