27 listopada 2015

Awa-opcje #2 - Własne bluzki!

Hej! Dziś przygotowałam dla was kolejne Awa-opcje :)
Co wy na to, żeby w Projektancie dodali opcję tworzenia własnych koszulek? W sumie to projektant, a w nim jest na dzień dzisiejszy kilka sukienek i akcesorii, które można tylko pokolorować inaczej...
Wyglądałoby to tak:


 Gdyby otworzyło się zakładkę Bluzki, mogłoby to wyglądać następująco:
Po prawej stronie mielibyśmy do wyboru kroje, przykładowo te wyżej. Bardzo mi się podobają :D Troszkę zwaliłam 2 krój, ale csii, nie umiem robić przeróbek xD
Tak jak w każdym projekcie w Projektancie możemy zmienić kolory kroju, ale w tym przypadku naszą bluzkę możemy udekorować jak tylko chcemy!
Pierwszym "dekoratorem" jest zwykły tekst. Gdy go klikniemy pojawi się do wyboru czcionka, rozmiar, kolor itd.
Kolejnym dekoratorem są naklejki Neonowe, czyli takie świecące. Jedna naklejka mogłaby kosztować np. 3G. Taka cena wcale nie jest duża, a naklejka pięknie widniałaby na naszej koszulce!
Trzeci typ dekoratoru to zwykłe naklejki - nie świecące się, takie zwyczajne. Oczywiście po naciśnięciu opcji wyświetli nam się więcej tych naklejek - do wyboru do koloru!
Czwartym dekoratorem są naklejki Emoji - czyli po prostu emotikony! Ja chętnie zrobiłabym sobie bluzkę z jakimiś fajnymi emotikonami ^^
Przedostatnią dekoracją są 'brokaty'. Chodzi mi o to, że w tej opcji byłyby świecące np. gwiazdki, czy po prostu brokat :D Myślę, że świetnie prezentowałoby się to na naszej koszulce!
No i ostatnią opcją jest "Rysuj". Polega to na tym, że dostaniemy ołówek, i będziemy mogli narysować coś własnego na naszej koszulce. Taka opcja sprawiłaby, że nasza koszulka stałaby się orginalna, a za razem unikatowa :D

Myślę, że fajnie by było, gdyby moderatorzy rozważyli taką opcje. Chyba większość osób chciałaby mieć możliwość projektowania własnych bluzek ;) Mi się ten pomysł bardzo podoba :D
A wam podoba się taka opcja?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz